söndag 10 januari 2010

You are the reason love has a name

Ändrat bloggen och det ny livet har börjat, gött med 2010
och nu ska jag börja blogga mer för i mitt liv händer det rätt mkt ändå.
Idag pratade jag med mina barn från USA för första gången sen
jag kom hem, på skype. Och nu är det så att jag måste åka till dem!
Sååååå söta och stora. Dem har inte glömt mig iaf, tur!
Jul och nyår var mycket nice. Hemma jul med la familia och nyåret
blev i örebro med samma folk som nyåret i USA. Pia och Amanda,
blev en värd resa och skönt att komma bort för ett tag!
Nu är ett riktigt liv igång. Jobbar och sliter, mer jobb än vad jag
kunnat tro. Klagar inte. Helgen blev därför lugn, hemma med Emme
igår kväll. Mysig middag med apbra film på de. "I skuggan av värmen",
rekommenderas verkligen. Svenska filmer ligger väldigt högt nu
på sistone.
Kvällen nu blir lugn tills klockan 21.00 för då börjar jag jobba och om
natt jobb kan jag bara säga Suger! Man behöver sin beauty sleep.

Slapp time på schemat.

Puss and out

Inga kommentarer: